2 september 2010

Hej ! Tänkte bara ge er en snabb uppdatering om läget just nu. Vädret har hela veckan varit kallt och regnigt (omkring 9 grader). Idag va jag och pratade om sverige i Rominas engelska-skola och jag pratade såklart engelska då :) haha. Pratade och visade bilder i ca 30 minuter eller något! Det gick jättebra och jag känner verkligen att engelska är som mitt modersmål här på något sätt :)

Nu ikväll ska jag med Romina till hip-hop lektionen som nästan varje torsdag! Jag dansar inte utan åker dit för att träffa lite kompisar och jag gillar musiken och så :)

Puss och kram !

Kommentarer
Postat av: sarah

hip-hop lektion, haha, fan va kul!

2010-09-04 @ 22:54:42
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0