11 september 2010

Hej och förlåt för seg uppdatering!

Det är nämligen såhär att jag har börjat få igång lite träning här! Nu för tiden så går jag 2 ggr i veckan med min mamma, syster och en tysk som heter caro till spinning kl 7 (måndagar och onsdagar) och på tisdagar går jag och Caro på en speciell träning tillsammans kl 6 och min mamma och syster kl 6 (det blir lättare om inte alla kommer tillsammans). Sist men inte minst så den här veckan prövade jag på hip-hop på torsdagen , vet inte om jag vill börja för det är lite segt efter att inte ha dansat sen jag va en liten fliiicka. Men vi får se helt enkelt! Nu är jag i alla fall på gång på rikitgt och det är HUR SKÖNT SOM HELST. Behöver verkligen få annat att tänka på och fokusera på något. På dagarna går jag i skolan som vanligt och sen tar jag det lugnt eller träffar någon kompis mellan skolan och träningen!

Sen den här helgen gick jag inte ut igår utan va hemma hos en kompis och sen åkte jag hem när de andra åkte till pubben. Igår va jag med kompisar från klassen och paralellklassen och ikväll ska jag va med en annan kompis och några andra sen Runa (som jag iofs inte gillar speciellt mycket men alla andra ska dit med..) och sen sängen!

Imorgon kommer min farmor och farfar hit och ska äta asado (likt revbensspjäll) till lunch! :) mysigt!

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0