240710

Idag är det lördag och internet funkar fortfarande inte så jag skriver fortfarande på mitt lilla dokument! :) jag tänkte att jag kan ju passa på att berätta om igår!

Först köpte jag skoluniform och herre min gud, den måste jag ta kort på första dagen i skolan. Jag vet många som kommer skratta rätt mycket åt den! Haha. Efter det så åkte vi hem till ”mormor och morfar” och så pratade jag lite spanska och jag kan ju säga att jag kan bilda meningar bättre och så nu! Och min mamma här är såååå stolt! Haha. Efter det besöket åkte vi hem igen och bytte om och fixade oss och så kom en kompis till Romina som heter Jeni och så fick vi skjuts till en annan tjej som heter Ana och där var resten av deras ”gäng”. Vi åt god mat och efterrätt och grejer. Anledningen till att de hade den här middagen var för att i tisdags var en dag som heter ”friends day” och några av de här tjejerna kunde inte vara med och fira det så då firade dom det igår istället!

Efter vi ätit så delade de ut ”priser” för allas kompistitlar (det va ett papper med alla på och en dikt) och jag fick ett ”pris” :D yeeei. Jag fick för den nya kompisen :) haha så sweet.

Men efter så åkte vi och bowlade och jag kom näst sist, hehe,  men det var kul i alla fall!

Idag så ska jag åka och kolla på Romina när hon ska dansa sin jazzgreja vid två och sen så ska vi köpa böcker inför skolan och sen ikväll så tror jag vi ska dra ut till ett diskotek :) så det blir nog en bra dag!

Hörs snart igeen! Puss / Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0