4 september 2010

Måste bara påpeka att det är helt galet att jag redan har varit här i 7 veckor, tiden har ju rusat fram!

Igår var jag i alla fall inte i skolan för tydligen hade jag och Luci försovit oss för vi vaknade inte av klockorna och så lät min föräldrar mig sova kvar, haha. Vaknade upp kl 9 och undrade vad jag gjorde hemma! Men det var nog bäst för kl 9 när jag gick upp en snabbis för att fråga min mamma vad jag gjorde hemma (haha) så hade jag ingen röst eller något för att en förskylning är på väg och så fick jag sova bort lite av det , fortfarande lite snuvig och hostig men bättre än jag lät då!

Sen på eftermiddagen / kväll så fikade jag med Katy, Dahy och Anni ochdet var riktigt mysigt att bara sitta på ett fik och ha kul och prata och så :) Sen på kvällen kom några från klassen förbi och så åt vi tacos (deras version) sen skulle dom ut vilket jag inte hade några planer på men blev övertygad så det blev en utekväll igår! Var trött och seg men det var ändå kul att träffa lite folk och så. Men ikväll blir det inget party för min del! Känner att jag inte har någon lust att ligga hemma sjuk nästa vecka!

Hoppas ni har en rolig helg där hemma :) saknar er ! puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter jättemysigt, att sitta på ett fik med kompisar. Tacos på argentina-vis låter spännande. Blir lite nyfiken ... Åsså hoppas jag att du lyckades kurera förkylningen. Drick mycket, o sov mycket ...ja du vet ...:)

Kram o puss

2010-09-06 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0