20 september 2010

Heeej och förlåt för otroligt seg uppdatering!

Men det är såhär att det fortfarande inte händer så mycket speciellt, inte som te.x Märit som kan åka upp i bergen med sin familj och grejer! Min familj här gör inte så mycket, haha. Men på dagarna så går jag i skolan och sen efter ibland hittar jag på nåt med nån kompis och mån, tis, ons-kvällar åker jag till gymmet!

Det kan jag ju iofs berätta om! Jag kör spinning tillsammans med min mamma, syster och en tysk som heter Caro på måndagar och onsdagar kl 7 och på tisdagar går jag och Caro till gymmet och tränar i en grej som heter "capsula" (vet inte hur det stavas) men man sitter iaf i en "kapsel" som är 40 grader varm och gör styrkeövningar! Anledningen till att den är så varm är för att det är nån speciell luft som ska hjälpa huden och så! Sen sitter vi 30 min med elektroner i antingen benen eller magen som ska "forma". Riktigt svårt att förklara men får ta med kameran någon dag! :)

Men nu den här veckan kan jag säga att det är lite speciella grejer som händer! Idag är det "studenternas dag" som innebär att vi är lediga från skolan. Detta firade vi igår / inatt med en maskeradfest tillsammans med hela skolan. Jag och mina kompisar va "heavy metal" för att det är rätt enkelt liksom, haha. Meningen med hela festen är att man ska stanna uppe hela natten och morgonen och sen går alla till skolan och bara dansar! haha. Tyvärr under natten höll jag på att frysa ihjäl så jag stack hem kl 6 ungefär. Men kul hade vi trots allt ! Började hemma hos en tjej i klassen som heter Noe och sen vidare till pubben och sen till Noe igen !

Sen imorgon är det första dagen på våren (ironiskt när det har varit runt 30 grader x antal veckor..) så ikväll är det fest på diskot runa för hela san fransisco, är tveksamt om jag går för runa ligger väldigt långt bort och detta betyder då kyla igen och jag håller redan på att bli sjuk pga igår .. men vi får se helt enkelt !

Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er.
Puss / Maria

bild från igår, jag och två "gauchos"


Kommentarer
Postat av: pappa

Härligt

2010-09-20 @ 22:25:27
Postat av: moster Marie

Vad kul med studenternas dag (eller natt kanske?) Bra att du tränar tjejen, det där med styrketräning i 40 graders kapsel låter skoj, lite skillnad mot vanligt gym som jag tränar på! Puss o Kram

2010-09-30 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0