2010-10-08

För tillfället händer de inte så mycket nytt om man säger så. Jag har fått in mina vanor med gymmet och går alltså dit som vanligt 3 dagar i veckan och igår fick jag en kommentar från min"tränare" att jag ser smalare ut!! :)

något nytt är dock att jag börjat hänga mer med Katy (kathrin, tysk) och är i hennes hus mesta av tiden för de händer ju som sagt inte mycket i mitt liv här men familjens... de är nämligen så att pappan till min mamma (alltså morfarn) håller på att dö och kommer antagligen göra inom en kort framtid .. detta är då jättejobbigt för min "mamma" och hon är hela dagarna på sjukhuset med pappan eller så är hon och jobbar och så bor min "mormor" här med så hon inte ska va själv.. men hon också är på sjukhuset hela tiden så dom åker efter lunch och kommer hem 11 på kvällarna nu för tiden och så äter vi vid halv 12.. men så blir det ju om det händer sånna här saker, har ju pappan med men han jobbar hela dagarna och åker med till sjukhuset på kvällarna.

Men som sagt så blir det, men det är ett väldigt tomt hus på dagarna nu för tiden så jag skippar helt enkelt att va här om jag får välja. jag kommer med väldigt bra överrens med katys familj här i argentina och vi har väldigt kul så de skadar inte att va där ! :)


något som hönder här nu dock är att vi va lediga i måndags och kommer va lediga på måndag (vet dock inte varför, bara att förra lördagen så va det sån med min stad san fco) = långhelger = massa fest, haha. förra helgen festa jag fre,lör,sön men tror inte jag gör om det den här helgen haha :)

hoppas ni har det bra och så lovar jag att jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt haha.
puss och kram från maria ♥

Kommentarer
Postat av: caro

i'd love to understand, what you wrote and told, but... yeah, i dont spaeck swedish! :D

and it seemed to me, that you looked once into my blog and i think, you didnt understood neither :)but your blog looks really pretty!

love you so much!

2010-10-14 @ 23:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0