230710

Heeeello!

Tyvärr så funkar inte internet fortfarande och det är fredag.. men jag tror det skulle komma en el snubbe idag, jag hoppas verkligen det. Jag vill kunna skriva till er och prata med er och sånt! Det är verkligen jättejobbigt att internet inte vill funka. Jag har skrivit mail och så och det funkar ju till mamma och pappa men Matte läser inte sin mail (börja med det!!! Haha) :). Då använder jag min systers dator för den funkar men inte min.. och jag kan inte gå in på fb på hennes för jag måste göra ett test för att se om det verkligen är jag och bilderna som behövs syns inte på hennes dator, yeeeeeeeeeeei! Jag har verkligen världens otuuur!

 

Men annars är allt bra, jag sover bra här och familjen är hur gullig som helst och mina systrars kompisar med! Dom tar hand om mig så bra så :) ikväll ska jag hänga med mina systrar hem till en av deras kompisar och käka mat så det blir nog kul! Innan ska jag och min värdmamma gå och köpa böcker och uniform till skolan :p jag börjar skolan på måndag, lääskigt! Fast jag hade tur att jag fick vänta till dess för jag hörde igår att de utbytesstudenterna som går på en annan skola började igår!

Hoppas ni har det bra där hemma och njut av sommarlovet nuuu! /Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0