220710

Hej!

Nu är det torsdag (kl 12) och jag sitter hemma hos familjen som jag ska bo hos i ett år.

De kom till lägret och hämtade mig igår, de kom dit vid 3 och så hade alla värdfamiljer ett möte med ledarna och efter det fick vi komma in i salen och träffa våra värdfamiljer en i taget. Sedan åkte vi 4 timmar med bil, jag mamman i familjen, pappan, syster 1 och syster 2. Jag blev jätteförvånad när jag fick höra att de åkt bil i 4 timmar bara för att hämta mig och sen 4 timmar hem igen!

Sedan kom vi hem vid 21.00 och åt pasta och sen gick jag och la mig. Jag var riktigt trött och utmattad av resan, alla nya intryck och allt som hänt. Vi var också tvungna att gå och köpa en ny sladd till min dator idag för att den jag har funkar inte i adaptern! Men det kostade bara 15 pesos (ca 30 kr tror jag) så det var inga höga priser! :) Nu sitter jag här och internet funkar inte.. jag har verkligen ingen tur med internet! Men vi ska försöka fixa det sen för jag vill kunna skriva mail till er där hemma!

Men vi hörs senare, hoppas jag.. (om internet vill fungera!) saknar och älskar er! Puss och kram / Maria


Kommentarer
Postat av: sarah

Det är himla bra att du skriver massa! like

2010-07-28 @ 09:24:20
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0