noche buena

märit klagade lite på att jag va dålig på att blogga och jag kan kanske hålla med om det. Men det där med bilder och så är det dåhär att jag är för lat, haha, det tar för lång tid att lägga upp bilder här på bloggen och eftersom jag har en hiiiimla många bilder får ni se dom på bildspel när jag kommer hem eller nu på facebook och ni som inte har facebook kan ju fråga mamma eller pappa om dom kan visa :)

annars då? joo nu för tiden ligger jag mest vid poolen varje dag med kompisar , ska ta en glass med en kompis idag och sen är det ju nyår och så!! och det kan jag säga firas , precis som julafton med. julaftonen såg ut såhär: kvällen/natten den 24-25 så åt vi middag med släkt och hade det trevligt och kl 00 på natten börja alla säga god jul och ge ut julklapparna! sen så vid 2-3 drog jag och träffade några kompisar och jag va på samma ställe som min värdsyster Romina för hon har gemensamma kompisar till mina kompisar. Men sen drog vi ut till stadens disco Runa och så kom jag hem vid halv 8 på morgonen, detta va dock ofrivilligt att jag skulle komma hem så sent (tidigt?) för jag ville dra kl 6 men det är för tidigt för folket här, haha! Men iaf det va en spännande kväll/natt och den har ett passande namn : noche buena. som betyder typ den bra natten (jättesvårt att få det bra översätt haha).

Nu har ni fått en liten uppdatering :) och nu händer det snart nåt spännande : MIN SVENSKA FAMILJ KOMMER OCH HÄLSAR PÅ OM 1 MÅNAD :)

Så får vi se hur dom klarar den 35-40 gradiga värmen, haha :)

men hoppas ni har det bra i sverige! jag saknar er! PUSS

Kommentarer
Postat av: Märit

"Märit klagade lite" Haha

2010-12-30 @ 18:10:33
URL: http://maritargentina.blogg.se/
Postat av: maria la unica y mas buena en todo el mundo :)

haha jag har hört att man inte ska ljuga så måste ju vara ärlig i bloggen :) hahah. saknar dig märran

2010-12-31 @ 04:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0