140810

Hej!

Jag tänkte bara börja med att säga att ni får gärna skriva i kommentarerna om det är något speciellt ni vill veta något om! Det är så svårt för mig att förklara allt för jag har liksom börjat komma in i livet så bra här ändå att allt känns någolunda normalt! haha :) men ni kan ju skriva om ni har önskemål.

Igår så var jag ute med ett tjejgäng jag aldrig träffat förr men Caro (en annan tysk) träffade en av tjejerna i veckan så hon bjöd med oss på en liten förfest hos dem och där var också Caro då och 4 andra utbytesstudenter (om man räknar bort mig), 3 tyskar och en norsk! Vi va inte så många men det var riktigt roligt! Kände äntligen att jag träffade några som var lite mer som mig åldersmässigt i huvudet, antar att de var yngre eftersom de fortfarande gick i "high school" men de var mognare än de andra jag träffat så det var riktigt skönt! :) efter det gick vi till puben (det är alltså namnet) där ungefär hela San fransiscos ungdomar är på fredagar (diskot Runa på lördagar). Mycket folk = många som vet ens namn som man äldrig träffat. Men jag hade fortfarande kul och det börjar bli lugnare nu när de flesta redan sett oss utbytesstudenter, då är det inte lika spännande längre :)

Puss och kraaam / Maria


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kort på dig och familjen vore kul Maria. Vad skönt att förkylningen verkar ha gått över ;-)

2010-08-15 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0