Hola buenos dias

Förlåt för seg uppdatering men jag har inte riktigt haft orket att skriva! Men i alla fall. Den här veckan har rullat på som vanligt, i måndags var jag dock ledig för det var någon speciell dag så fick en riktigt härlig och fartfylld långhelg med roligt folk :)

I lördags var jag på dagen hemma hos en kompis med mina systrar och tog det lite lugnt och på kvällen så åt jag , mina systrar och 3 andra kompisar middag! Det fick bli tacos, inte den vi äter i Sverige utan helt annorlunda och jag kan konstatera att den i Sverige är gooodare ;) Efter det så åkte Romina och kompisarna till en annan tjej medan jag och Luci stannade hemma :) det fick bli en sov-lördag men det skadade inte för jag har sovit lite dåligt på sista tiden så va äntligen någolunda utvilad! :)

I söndags var familjen ute och drack mate på dagen men jag och Romina stannade hemma (= hon sov hela dagen och jag satt och slappade, haha) och det var rätt skönt tycker jag nu i efterhand! fick tid att prata med både Klara och Mathe på skype :) ♥ senare på kvällen så gick min familj och jag ut och åt pizza med en annan familj. Den familjen är också en värdfamilj fast för stunden har de 2 tyskar (tjejer) på grund av att den ena hamnade i en hemsk familj innan.. Men det var i alla fall jättetrevligt! Jag kommer väldigt bra överrens med dottern och en av utbytestudenterna så vi hade jättekul! :) Senare på kvällen gick jag och Luci ut med några från klassen! Rolig med rörig kväll då vi gick mellan ställen ungefär hela kvällen, fast med bra sällskap så skadar ju inte det :)

Nu i veckan har jag mest varit i skolan (en riktig PINA att dra sig upp på mordnarna..) och varit lite med kompisar och så :) har varit en berg-och-dal-bana med känslor men inget som skadat någon och jag har min underbara pojkvän att prata med näär jag vill, tack gubben! ♥ Men utanför det har det inte hänt något speciellt.

Faaaaaaaaaaaaast idag är det iofs Mirres födelsedag!! Tror verkligen inte hon läser min blogg eftersom hon inte läser bloggar i övrigt haha men i alla faaall, hoppas du får världens underbaraste dag! Jag önska jag kunde vara hemma och fira med dig men det får vi ta igen om x antal månader!! :) saknar dig ♥

Nuuu ska jag ut och va social men slänger in en bild från första gången jag träffade halva min familj för har för tillfället ingen nyare hehe (denna bild är då utan Maria Luz och Jose Ignacio, aka Mari och Tato :))

 

Puss och kram från Maria och ett vaarmt argentina (gissar på att det ligger runt 20 grader på dagarna nu, vinter va?;))


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kolla Märits blogg om Zonda-vinden. Den kanske även blåser hos dig :-)

2010-08-20 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0