050810

Hej!

Förlåt för att jag inte skrivit flitigt de senaste dagarna. Men seriöst så har det inte funnits något speciellt att skriva om förrns idag! Jag har nämligen legat hemma sjuk sedan i tisdags.. Jag började känna av det i skolan och sen när jag kom hem var det riktigt illa så jag gick och la mig en stund. Vaknade upp med huvudvärk och ont i halsen men gick ändå ut på en fika med de andra utbytesstudenterna (vilket var riktigt trevligt med!) men efter det när jag kom hem tog vi tempen och det kom fram att jag hade 38.9 graders feber. Jag fick då någon dundermedicin som skulle minska febern och detta lyckades den med och onsdagen hade jag mellan 37.1 - 37.7 graders feber och idag är den helt borta :) Men trots det har jag min hals som ständigt gör ont och detta gör att jag inte går ut eller går till skolan eller något. Om jag skulle gå till skolan skulle jag antagligen bara bli sjukare med en tanke på den icke-existerande isoleringen! :P

Men annars rullar allt på och idag så var nämligen jag , Luciana och min mamma på besök hos dagstidningen med de andra utbytesstudenterna för en intervju och en bild! :) spännande. Hoppas dom är snälla mot oss! :P

Förlåt för ett halvsegt inlägg men det här har varit mina dagar den här veckan :P tyvärr..
Puss och kram / Maria


Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman och ha det så bra. När får vi se bilder på dig i skoluniform :-)

2010-08-06 @ 09:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0