Buenas!

Hej!

Allt är bra här och jag var ute igår och antar att jag ska ut ikväll igen för det är det de gör på helgerna här borta! :) jag kommer nog in i livet snart!

Idag har varit en bra dag, jag började dagen med att prata med min underbara pojkvän (♥) och sen fick jag reda från mamma att mitt kort funkar idag så jag åkte och tog ut pengar (äntligen!! jag har haft stora problem med det!!) och så har jag varit hos en kompis. Men mest har jag nog tagit det lugnt vid datorn eftersom internet äntligen är tillbaka!

Så nu vet ni att om jag försvinner i ett par dagar är det inte för att jag inte uppdaterar utan antagligen för att internet inte fungerar. Det kanske låter lite konstigt att jag pratar som att jag har all tid i världen för er. Men här är det vanligt, det argentinska folket är det lataste jag någonsin träffat. Skolan är jätte oseriös jämfört med vad jag förväntade mig, korta dagar, hem och sova siesta och sen händer det inte mycket mer. Förutom att de äter då .. hela tiden, de antingen äter eller pratar om mat eller båda samtidigt, haha. Det är något jag haft riktigt kul åt!

Så ni kan ju förvänta er mig + ett par kilon när jag kommer hem ;)

Puss / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0