Fiesta!

Hej ! :) nu lite i efterhand tänkte jag ge en liten snabb uppdatering om min födelsedagshelg!

På fredagen så åt jag hemma och drog senare på kvällen/natten till min kompis Dahy och vi var där och åt tårta som hennes guliga mamma hade laga för mig! Senare kom folk och så var vi där och hade jättekul verkligen med folk från klassen och lite andra kompisar (de flesta är mindre eftersom jag går med 94/93or..). Sen efter det drog vi till pubben som varje fredag och där va det kul till en början men sen började alla dra hem så då vart de rätt segt och då drog jag med hem :)

Jag och nästan alla från fredagen :)

 

I lördags så åkte jag hem till min kompis Katherin (katy) som fyllde 18 !! :) och så åt vi tårta där och vi utbytesstuidenter fixade oss där och sen kom det folk så hade hon lite fest där och senare så drog vi vidare till stadens stora "disko" Runa och va där. Jag tycker dock inte om Runa så mycket för det är jättemycket folk där och nja, gillar pubben mer!! ;) Sen när vi skulle åka hem så frös vi nästan ihjäl för på dagen va det jättevarmt verkligen men på kvällen/natten blåste det jättemycket så de vart rätt kyligt men jag lever än ! :) haha.

 

Sen dess har vädret varit dåligt med :( inte regnat eller något men molnigt och kallt varje dag :( kanske va de där vindarna trots allt, men vad vet jag ? Är svensk :D haha ne men min familj har inte sagt något så vet inte riktigt. Kan i alla fall säga att jag längatr något enormt till sommar!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0